Konvergjenca dhe balancimi i gomave

Shumë shoferë nënvlerësojnë ndikimin që nivelimi i rrotave mund të ketë në përvojën e drejtimit. Në këtë udhëzues, qëllimi ynë është të tregojmë rëndësinë e gjeometrisë së përsosur në makinën tuaj dhe pasojat e mungesës së saj. 

Rich text

Shumë shoferë nënvlerësojnë ndikimin që nivelimi i rrotave mund të ketë në përvojën e drejtimit. Në këtë udhëzues, qëllimi ynë është të tregojmë rëndësinë e gjeometrisë së përsosur në makinën tuaj dhe pasojat e mungesës së saj.


ÇFARE ESHTE KONVERGJENCA?

Niveli i rrotave është studimi i përshtatjes së këndit të dizajnit të pajisjes së një makinë që ecën. Shumë njerëz ngatërrojnë ose lidhin gabimisht konceptet e gjeometrisë dhe paralelizmit. Në të vërtetë, paralelizmi është vetëm një komponent i nivelimit të rrotave. Prandaj, gjeometria rezulton nga kombinimi i tre studimeve kryesore të këndit lidhur me rrotat e makinës tuaj:                                                                                                                                                      

Këndi i paralelizmit: Është studimi i këndit të hapjes së rrotave midis tyre dhe me rrugën, duke u parë nga lart. Duhet të përshtatet saktë për makinën të shfaqë performancën e saj të plotë në terma të mbajtjes. Simptomi kryesor i paralelizmit të gabuar është zhvendosja e butë dhe e pa kontrolluar e makinës tuaj në njërën anë të rrugës kur jeni në një linjë të drejtë.                                                                                                                                                            

Këndi i kamberit: Ky është studimi i këndit të këndit të kontaktit midis rrotave dhe rrugës, duke u parë nga para. Kjo përshtatje është e nevojshme për të reduktuar veshjen e gomës tuaj. Në të vërtetë, simptomi i një kamberi të përshtatur keq është një veshje e rëndë brenda ose jashtë të gomës tuaj, në varësi të këndit pozitiv ose negativ të rrotës suaj.

Këndi i rrotullimit: Këndi i rrotullimit është shkallëzimi këndor i boshtit të drejtimit nga boshti vertikal i një rroje të drejtuar në mjet, i matur në drejtimin longitudinal. Është këndi mes linjës së pikës dhe vertikalit. Kjo konfigurim përcakton stabilitetin e makinës suaj në shpejtësi të larta dhe përmirëson këndet e drejtimit. Ndërprerja e tij natyrore është e rrallë, por është e këshillueshme të bëni një kontroll pas një aksidenti në veçanti. Simptoma kryesore e një këndi të keq të rrotullimit është një drejtim i modifikuar, ose më i vështirë ose me një mungesë të qartë të reagimit në varësi të çrregullimit.                                                                                                                                                      

KUR DUAJ TË KESH NJË RREGULLIM RROJASH?

Një rregullim i vogël i gabuar mund të ketë një ndikim të qartë në sjelljen e mjetit tuaj, kjo është arsyeja pse është e rëndësishme të kesh gjithmonë një rregullim të përsosur të rrojave dhe të përditësohesh rregullisht. Në fakt, shqetësime shumë të vogla jashtëqitje mund të shqetësojnë këmbët dhe paralelizmin e rrojave tuaja. Prandaj, sigurohuni gjithmonë që të kontrolloni mjetin tuaj në situatat e mëposhtme:                                                                                        

  • Një aksident trafiku, edhe shumë i vogël, si një ndikim me trotuarin                                                          
  • Anomali të ndryshme në drejtim:     
  • Drejtimi tërhiqet në njërën anë                                                                                                                     
  • Timoni i makinës anormalisht i vështirë pas një kthesë                                                                                
  • Gomat që vishen në mënyrë të çuditshme shpejt dhe jo rregullisht                                                            
  • Kur instaloni goma të reja në një makinë të përdorur      

Të gjitha këto pika të kujdesit janë alarma të rregullimit të gabuar të rrojave dhe mund të zhduken shumë shpejt duke rritur komfortin tuaj në drejtim.                                                                                                                                                

PËR DASHAMIRËT E TEKNIKËS 

Për të rregulluar këto elemente, ekspertët tuaj të Point S do të përdorin teknologjinë e rregullimit të rrojave 3D. Principi është si vijon: kaliprat do të vendosen në çdo komponent të sistemit të drejtimit të mjetit; një laser do të dërgohet pastaj në këto kalipra dhe do të reflektohet për të llogaritur këndet e ndryshme në dhjetëtin e një milimetri."