Servis dhe mirembajte makinash
Gjeni shërbimet e mirëmbajtjes së makinave pranë jush me çmimin më cilësor.
Shërbimet e pikës S:
Të gjitha aspektet e servisimit të automjetit kryhen sipas specifikimeve të prodhuesit.
Shërbimi i plotë, Shërbimi i përkohshëm, Kontrollet dhe zëvendësimi i sigurisë së gomave, Rreshtimi i rrotave, Ndryshimi i vajit dhe filtrit, MOT, Testimi dhe zëvendësimi i baterisë.

Si ekspertë të mirëmbajtjes së automjeteve dhe gomave, ne do të jemi në gjendje t'ju ofrojmë të gjitha shërbimet që ju nevojiten për makinën tuaj: riparimin dhe zëvendësimin e gomave, shtrirjen dhe balancimin e rrotave, ndryshimin e vajit dhe filtrit, Testimin dhe zëvendësimin e baterive, Servisimin e ajrit të kondicionuar, Testimin e amortizatorëve dhe zëvendësim, kontrolle dhe zëvendësim të sistemit të shkarkimit. Pika S ofron shumë të tjera për t'ju ndihmuar të ktheheni në rrugë të sigurt. Kontaktoni garazhin tuaj më të afërt të miratuar nga Point S për më shumë ndihmë.
ZBULONI TË GJITHA SHËRBIMET TONA
SERVIS DHE MIREMBAJTE MAKINASH
ÇFARË ËSHTË SHËRBIMI I MJETEVE?
Një shërbim automjeti përfshin një teknik të kualifikuar që kryen inspektime sigurie dhe zëvendësimin e vajrave dhe filtrave aty ku është e mundur.
Automjetet elektrike kërkojnë inspektime specifike.
Mirëmbajtja e rregullt në një automjet siguron ruajtjen maksimale të sigurisë dhe kufizon rrezikun e një avarie të papritur.
KUR KËRKOHET NJË SHËRBIM?
Intervalet e shërbimit përcaktohen nga secili prodhues automjeti. Automjetet moderne do të shfaqin një mesazh në grupin e instrumenteve që i jep shoferit informacione se kur duhet të kryhet një shërbim. Ky informacion ju lejon të keni mjaft kohë për të rezervuar makinën tuaj në garazhin më të afërt të miratuar nga Point S.
Informacioni i shërbimit mund të gjendet në manualin e pronarit të automjetit. Të gjitha garazhet e miratuara nga Point S kanë akses në informacionin e shërbimit të çdo prodhuesi të automjetit.
Pas kryerjes së një servisi, libri i shërbimit të automjetit do të vuloset, duke regjistruar kilometrazhin dhe datën e përfundimit të tij. Mbajtja e të dhënave të shërbimit dhe faturave është e rëndësishme për të ruajtur vlerën më të lartë të një automjeti. Një automjet me një histori shërbimi vlen shumë më shumë se një automjet pa ose pa histori shërbimi të pjesshëm.
Shumë automjete të reja nuk kanë një libër shërbimi fizik në automjet. Në zëvendësimin e një libri shërbimi fizik, prodhuesit mbajnë një rekord shërbimi në internet.
Për automjetet e reja, është e domosdoshme që të gjitha serviset të kryhen brenda afatit kohor ose kufijve të kilometrazhit të përcaktuar nga prodhuesi. Çdo garanci e dhënë nga një prodhues automjeti do të jetë e pavlefshme nëse nuk mund të sigurohet prova e historisë së shërbimit. Kjo është gjithashtu e njëjtë për automjetet që kanë një garanci të pavarur të bashkangjitur e cila është jashtë një garancie të dhënë nga prodhuesit.