Balancimi I gomave
Njësia e balancimit pas montimit të gomave të reja është e nevojshme pasi gomat nuk kanë kurrë një shpërndarje peshore të përsosur. Në fakt, njëra anë e gomës është gjithmonë më e rëndë se tjetra. Si qendër shërbimi për makinat dhe gomat, Point S ofron klientëve të saj balancim të gomave dhe rrotave për të gjitha kategoritë e makinave: makinat, motorët, kamionët e lehtë dhe kamionët.

Ç'TË JETË BALANCIMI I GOMAVE?
Shumë njerëz janë të përzier me balancimin e gomave dhe me drejtimin. Drejtimi i gomave konsiston në bërjen e rrotave të përsosura paralele me njëra-tjetrën dhe të drejta në raport me tokën. Balancimi i gomave është i lidhur me një gomë të paqëndrueshme që përfshin një shpërndarje të pabarabartë të masës brenda një gome ose tërë rrota. Për të zgjidhur këtë problem, balancimi i gomave konsiston në shpërndarjen e peshës së rrotës në një mënyrë të saktë dhe të barabartë për të vendosur kundër-peshat në rrotat.
POINT S, SPECIALISTI I TË GJITHA SHËRBIMEVE TË GOMAVE
Qendrat Point S kanë pajisjet më të fundit automobilistike për drejtimin e rrotave dhe balancimin. Si montimi i tyre, balancimi i gomave tuaja duhet të bëhet nga një profesionist.
Para vendosjes së peshave, eksperti juaj i Point S do të montojë gomën me valvulën në anën kundër shënimit në gomë, nëse ka një. Ky shënim tregon anën më të rëndë të gomës. Valvula që është më e rëndë e rrotës, ajo vetëm krijon një balancim të parë që kufizon numrin e gomave për montim. Peshat pastaj vendosen duke përdorur një makinë që kthen rrotën dhe zbulon të paparregulltësitë. Vendndodhja e grumbullave tregon me rreze laseri. Qendra e gravitetit duhet të jetë e qendruar në mënyrë të përsosur në boshtin e rrotullimit.
CILAT JANË EFEKTET E NJË BALANCIMI TË KEQ TË GOMAVE?
Balancimi i gomave ndihmon në parandalimin e dridhjes së timonit dhe veshjes së pabarabartë të gomave. Për më tepër, pas një goditjeje, komoditeti juaj në drejtim nuk është më i njëjtë dhe balancimi mund të preket.
"Një balancim i gabuar i gomave mund të çojë në problemet e mëposhtme:
- Mbajtja e saspensionit dhe komponentëve të makinës
- Mbajtja e bordave të menaxhimit
- Mbajtja e parakohshme dhe e pabarabartë e gomave
- Jetëgjatësia e ulët e gomave
- Rritja e konsumit të karburantit
- Drithërimi i karrocës ose i rrotës së makinës gjatë drejtimit
Në rast të një goditjeje në trotuar, peshimi i rrotës tuaj mund të shpërndahet pabarabartë. Nëse vëreni ndonjë problem, është një ide e mirë të kontrolloni balancën dhe paralelizmin e rrotave.
KUR TË KONTROLLONI BALANCIMIN E GOMAVE?
Point S rekomandon të balancohen rrotat e pasme si dhe ato të para për të mbrojtur gomat tuaja nga mbajtja dhe për të optimizuar jetën e tyre. Gomat dhe rrotat duhet të kontrollohen dhe të balancohen çdo 20,000 km dhe çdo herë që një gomë riparohet, zëvendësohet ose montohet. Bëni një takim ose vizitoni qendrën tuaj Point S për të balancuar gomat tuaja në mënyrë të duhur."