NDERRIMI SEZONAL I GOMAVE
Dy herë në vit të gjitha makinat kanë nevojë për një ndërrim gomash sezonale. Historikisht kjo është bërë nga pronari i makinës në oborrin e pasëm, por makinat e reja kanë sjellë sfida të reja.

Tyres and rims are bigger and heavier than they used to be, and the technical issues have to be kept in mind- this is why it is safer and easier to let professionals handle your seasonal tyre changes:
- Some cars are extremely critical concerning jacking points, errors can be very expensive
- Some cars have to be put in “jacking mode” in the internal display prior to lifting the car
- Some tyres have specified rolling direction and need to be fitted on the correct side of the car
- Some cars have different rims and/ or tyre sizes on the rear and front axle
- Some cars have different wheel bolts for summer and winter rims
- Some cars have extra “rings” fitted on one or both rim sets to make them fit exactly right
- All newer cars have a Tyre Pressure Monitoring System, some cars need programming when making seasonal tyre change to avoid error messages in the display of the car
- Tightening torque is important, errors can cause damages and/ or accidents
Inspecting tyres for wear and damages should always be done as a part of the tyre change process as this gives you the opportunity to visually check the entire tyre.
When you let your local Point S experts handle this process you can be 100% sure that everything is taken care of in the best matter possible- it gives you peace of mind and secures a safe journey!
When should the seasonal change be made?
If you are using non-studded tyres there are no legislation stating when you HAVE to do your tyre change. The rule is just that you should always secure the road grip of the car, and equip the car with “correct” seasonal tyres. Driving with non-studded tires in the summer is not illegal, but tests have shown that the grip on wet roads in combination with high temperatures is much lower with non-studded tyres compared to summer tyres.
Studded tyres can be legally used in these periodes in Norway:
- Southern part of the country: from the 1st. of November to the first Monday after easter
- Northern part of the country: from the 16th. of October to the 1.st of May
Can I change from run-flat to normal tyres and vice-versa ?
If you car is originally equipped with run-flat tyres it will not have a spare wheel. This may put you in a difficult situation if you get a puncture on the open road.
If your car is not originally equipped with run-flat tyres you should take care if changing to run-flat. You MUST have a Tire Pressure Monitoring System in combination with run-flat tyres, otherwise you may drive with a punctured tyre without knowing.
Gomat dhe vante janë më të mëdha dhe më të rënda sesa ishin më parë, dhe çështjet teknike duhet të mbahen në mendje- kjo është arsyeja pse është më e sigurt dhe më e lehtë të lejoni profesionistët të merren me ndërrimin e gomave sezonale:
- Disa makinat janë ekstremisht kritike në lidhje me pikat e ngritjes, gabimet mund të jenë shumë të shtrenjta
- Disa makinat duhet të vendosen në "mënyrën e ngritjes" në ekranin e brendshëm para se të ngriten
- Disa goma kanë drejtim të caktuar rrotullimi dhe duhet të vendosen në anën e duhur të makinës
- Disa makinat kanë vante dhe/ ose madhësi gomash të ndryshme në aksin e pasëm dhe para
- Disa makinat kanë bulonj të rrotullës të ndryshëm për vante verore dhe dimërore
- Disa makinat kanë "rripa" të shtuar të vendosur në një ose të dy setet e vanteve për t'i bërë ato të përshtaten saktësisht
- Të gjitha makinat e reja kanë një Sistem Monitorimi i Presionit të Gomave, disa makinat kanë nevojë për programim kur bëhet ndërrimi i gomave sezonale për të shmangur mesazhet e gabuara në ekranin e makinës
- Forca e shtimit është e rëndësishme, gabimet mund të shkaktojnë dëme dhe/ ose aksidente
Inspektimi i gomave për veshje dhe dëme duhet gjithmonë të bëhet si pjesë e procesit të ndërrimit të gomave pasi kjo ju jep mundësinë të kontrolloni vizualisht tërë gomën.
Kur lejoni ekspertët tuaj lokalë të Point S të merren me këtë proces, mund të jeni 100% të sigurt se gjithçka është e kujdesur në mënyrën më të mirë të mundshme- ju jep qetësi dhe siguron një udhëtim të sigurt!
KUR DUHET BËRË NDERRIMI SEZONAL?
Nëse përdorni goma pa shpilka nuk ka legjislacion që thotë kur DUHET të bëni ndërrimin e gomave. Rregulli është thjesht që gjithmonë duhet të siguroni mbajtjen e rrugës të makinës, dhe të ekiponi makinën me goma "të drejta" sezonale. Të drejtuar me goma pa shpilka në verë nuk është e paligjshme, por testet kanë treguar se mbajtja në rrugët e lagura në kombinim me temperaturat e larta është shumë më e ulët me goma pa shpilka krahasuar me gomat e verës.
Gomat me shpilka mund të përdoren ligjërisht në këto periode në Norvegji:
- Pjesa jugore e vendit: nga 1 nëntor deri te e hëna e parë pas pashkëve
- Pjesa veriore e vendit: nga 16 tetor deri më 1 maj
MUND TË BËJ NDRRIM NGA GOMAT ME SHPILKA NË GOMA TË THJESHTA DHE ANASJELLTAS?
Nëse makinën tuaj është e pajisur origjinalisht me goma me shpilka, nuk do të ketë një rrotë rezervë. Kjo mund të ju vendosë në një situatë të vështirë nëse merrni një gërshetim në rrugën e hapur. Nëse makinën tuaj nuk është e pajisur origjinalisht me goma me shpilka, duhet të kujdeseni nëse ktheheni në goma me shpilka.
Duhet të keni një Sistem Monitorimi i Presionit të Gomave në kombinim me goma me shpilka, në të kundërt mund të drejtoni me një gomë të gërshetuar pa e ditur.