Si të lexoni informacionin në gomën tuaj?

Gomat janë sende teknologjike interesante dhe etiketat e lidhura me to janë të mbushura me informacion që duhet të kuptoni për të zgjedhur gomën e duhur për mjetin tuaj. Madhësia, konsumi i karburantit, performanca dhe vlerësimi i shpejtësisë, le të shkojmë nëpër të gjitha së bashku!

Rich text

HAPI 1: LEXONI NJË REFERENCË GOME.

Referenca e një gome prezantohet në këtë mënyrë: 205/55R16 91V. Një numër 3-shifror, një numër 2-shifror, një shkronjë, një numër 2-shifror përsëri dhe në fund një shkronjë. Çdo prej këtyre pjesëve korrespondon me përshkrimin e një elementi specifik që do të detajojë informacionin e gomës.                                                                                            

MADHËSIA E GOMËS

Madhësia e gomës tuaj gjendet në anën e gomës tuaj aktuale dhe përbëhet nga një sekuenca numrash dhe shkronjash. Madhësia më e zakonshme e gomës në Evropë është 205/55R16 por ka shumë variacione. Prandaj është e rëndësishme të kontrolloni gomën tuaj aktuale ose të konsultoni manualin e mjetit për të siguruar që është montuar madhësia e duhur e gomës.                                                                                                                                                

GJERËSIA E GOMËS

Tre numrat e parë. Ata tregojnë gjerësinë e gomës në milimetra. Një gomë e shënuar 225 do të matë 225 mm nga anë në anë të rrëshqitjes.                                                                                                                                                        

RAPORTI I ASPEKTIT

Cifrat e katërt dhe të pestë të kodit të gomës ndjekin menjëherë gjerësinë e gomës. Raporti i aspektit ose lartësia e profilin e anës së gomës shprehet si një përqindje e gjerësisë së gomës. Një raport i aspektit 55, për shembull, do të thotë se lartësia e anës së gomës është 55% e gjerësisë së saj.                                                                                                      

RADIAL

Gomat radiale shënohen me shkronjën R. Gomat radiale janë të ndërtuara me shtresat e fijëve të vendosura në një kënd prej 90 gradësh në drejtim të udhëtimit për të dhënë gomës forcë shtesë. Pothuajse të gjitha gomat e reja të prodhuara sot janë gomat radiale.

DIAMETRI I RROTES

Numrat e ardhshëm përfaqësojnë madhësinë e vijës së rrotës në të cilën goma mund të montohet. Është gjithashtu diametri i gomës nga vija në vijë. Për shembull, një gomë e shënuar me 16 do të përshtatet në një vijë 16-inç.

INDEKSI I NGARKESËS.

Detaji i madhësisë së gomës përfundohet me dy tregues që do të specifikojnë performancën e gomës. E para prej tyre është indeksi i ngarkesës, i cili përfaqësohet nga një numër. Ky numër përputhet me një ngarkesë maksimale në kilogram që goma mund të mbështesë, duke ruajtur karakteristikat e saj origjinale. Si shembull, për një indeks ngarkese prej 91, pesha e ngarkesës e lejuar kufizohet në 615 kilogram.                                                                      

INDEKSI I SHPEJTËSISË.

Indeksi i dytë është indeksi i shpejtësisë dhe përfaqësohet nga një shkronjë. Në shembullin tonë, V është indeksi i shpejtësisë. Kjo shkronjë përputhet me shpejtësinë maksimale në të cilën goma mund të drejtohet duke ruajtur gamën e saj të performancës. V përfaqëson një shpejtësi optimale të performancës prej 240km/h.                                                          

Për më shumë informacion, rekomandojmë që të konsultoni këto tabela të vlerësimeve të ngarkesës dhe shpejtësisë në detaj.                                                                                                                                                                            

HAP 2: ETIKETIMI

Etiketimi i gomave është i rregulluar në Evropë nga rregullorja 2020/740 e datës 25 maj 2020 që nga 1 maj 2021. Që atëherë, etiketimi nuk aplikohet më vetëm për automjetet personale dhe makinat e vogla tregtare (gomat e klasës C1 dhe C2), por edhe për makinat tregtare të rënda (gomat e klasës C3). Etiketa përmban informacionin vijues."


EMISIONET E ZËRIT

Kriteri i këtij maturimi mat zërin e jashtëm të gomave. Qëllimi i legjislatorit është të luftojë ndotjen akustike. Nuk referohet te zëri i dëgjuar brenda makinës. Zëri shprehet në decibelë (dB) dhe klasifikohet në 3 nivele zhurme në varësi të madhësisë së gomave.                                                                                                                                  

KONSUMI I KARBURANTIT

Ka 7 klasa nga A (më efikase) deri te G (më pak efikase). Klasa D nuk përdoret. Diferenca në konsumin e karburantit mes gomave klasës A dhe klasës G mund të jetë deri në 7.5%.                                                                                    

KAPACITETI NË NJOLLË

Ky është kriteri i vetëm i sigurisë në etiketimin e ri. Ai vlerëson aftësinë e frenimit në ujë, e vlerësuar (në 80km/h), dhe jo mbajtjen e rrugës. Klasat D dhe G nuk përdoren.                                                                                                  

Përfundimisht, 3PMSF (3-Peak Mountain SnowFlake) dhe ikonat e akullit dëshmojnë një nivel minimal të performancës në dëborë dhe akull, një Kod QR që integron të gjitha të dhënat numerike të etiketës dhe informacionin mbi homologimin e gomës.                                                                                                                                                              

Ne shpresojmë që ky artikull ju ka dhënë të gjitha informacionet që ju nevojiten për të bërë leximin e gomave tuaja më të lehtë! Shikoni edhe artikujt tanë të tjerë dhe vizitoni qendrën tuaj lokale Point S nëse keni nevojë për këshillë ekspertë."